6 Ocak 2013 Pazar

A tribute to my stylish grandaunt...

   

      Benim için ' stil,zarafet,şıklık,güzellik,ikon ' denilince aklıma gelen ilk ve en önemli isim kesinlikle büyük teyzemdir.Giyiminden,evine,yaşamı algılayış biçiminden duruşuna kadar zevk sahibi ve benim için bulunmaz bir örnekti... Ancak filmlere konu olabilecek hayatıyla,sürekli anlatılan hikayeleriyle zaten masal prensesiydi çocukluğumdan itibaren ...         

      Giysi dolabındaki hala delisi olduğum o zamansız markaların zamansız şifonları , ipekleri ,ayakkabıları , çantaları , kemerleri ; tuvalet masasındaki değişmez Coco'su,Shalimar'ı,mis kokulu pudraları,katlı mücevher kutusu , saçlarından eksik etmediği kocaman çiçekleri gözümün önünden gitmeyen adeta bir karnavaldı ...



                                  
    Koşarak kucağına oturur beklerdim çantalarının içinden çıkacak kırmızı Chanel rujların ve pudraların yüzüme dokunuşunu ... Dünyalar güzeli zannederdim kendimi; rujum,allığım hiç çıksın,bozulsun istemezdim :)
    Ve işte o ikonik büyük teyzemden bana yadigar kalan ,özenle baktığım, kullandığım ve benim için paha biçilemez haute couture elbiseler, etoller , takılar ...  B
               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder